سیگواریس SIGVARIS

سیگواریس (SIGVARIS)

درباره سیگواریس

کمپانی صد در صد خانوادگی سوییسی سیگواریس ، که در تولید جوراب های درمانی و بافت های کشی در بازار جهانی پزشکی پیشرو است، در سال ۲۰۱۴ سالگرد ۱۵۰ سالگی خود را جشن گرفت. کمپانی در سال ۱۸۶۴ در وینترتور تأسیس گردید. برای حدود ۱۰۰ سال بافت های کشی تولید می کرد که هم در داخل سوئیس و هم خارج از این کشور فروخته می شد.
از سال ۱۹۵۸ تا ۱۹۶۰، کمپانی سیگواریس با همکاری دکتر کارل سیگ موفق به بافت جوراب فشاری یا همان جوراب واریس گشت که موجب بهبود قابل توجه نارسایی های وریدی و تسکین دردهای ناشی از این اختلالات گردید. مدل های جوراب واریس سیگواریس در سال ۲۰۰۹ متنوع تر شدند و جوراب های مختص پیشگیری از واریس و ورزشی به لیست کالاهای طبی تولیدی اضافه گشتند.
در نگاهی به گذشته و بررسی مسیر موفقیت ها، حرکت رو به جلو و رشد مداوم کمپانی سیگواریس در راستای شعار “هر روز یک قدم به پیش” نمایان می شود. مشتریان و مصرف کنندگان جوراب واریس سیگواریس در گروه های گسترده داروخانه ها، بیمارستان ها ، مراکز درمانی و پزشکان متخصص عروق، ارتوپدی ها ودیگر تخصص ها و بیمارانشان در سرتاسر جهان پراکنده اند. گروه سیگواریس در سال ۲۰۱۴ موفق به تولید و بافت ۸ میلیون جفت جوراب و تولید درآمد ناخالص حدود ۲۵۰ میلیون فرانک گردید.

چرا سیگواریس؟

دفتر مرکزی گروه سیگواریس در کشور سوئیس قرار دارد و در تولید بافت های کشی طبی در بازار جهانی، پیشرو است. ۱۴۰۰ نفر کارمند در کارخانه های مختلف سیگواریس مستقر در کشورهای سوئیس، فرانسه، امریکا و برزیل مشغول به کار هستند. شرکت های تابعه زیرمجموعه سیگواریس در کشورهای آلمان، اتریش، انگلستان ، ایتالیا، کانادا، چین، استرالیا و امارات متحده عربی قرار دارند و همچنین در بیش از ۷۰ کشور دنیا نمایندگی دارد. گروه سیگواریس در سرتاسر جهان، استراتژی یکسان فروش و رشد بین المللی را بر اساس شالوده ۱۵۰ ساله دنبال میکنند.

سیگواریس سوییس

۷ دلیل برای انتخاب سیگواریس

جوراب های سیگواریس همگی در کشور سوئیس  با تضمین کیفیت کالای سوئیسی تولید شده اند. کمپانی سیگواریس، جهت رفاه و رضایت مصرف کنندگان همواره در جستجوی بهترین و مرغوبترین الیاف، از سراسر دنیا، برای تهیه و تولید جوراب واریس خود می باشد.

برند سیگواریس مورد تایید پزشکان و جراحان عروق، چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور می باشد. کافی است امتحان کنید و از پزشک خود بپرسید، اگر قرار باشد پوشیدن جوراب واریس را توصیه کنند کدام برند را توصیه می کنند.

کمپانی سیگواریس همواره در برگزاری ورکشاپ ها و یا شرکت در سمینارهای مرتبط بین المللی پیشرو و داوطلب بوده است.

جوراب سیگواریس در جنس های مختلف و متفاوت از نخ گرفته تا کش طبیعی و مواد سنتتیک، مناسب هر نوع انتظار و سلیقه ای بافته می شوند و در مدل های متفاوت زیر زانو، بالای زانو، انتهای ران، تک پا، شلواری و آستین درمانی عرضه می گردند.

یکی از مهمترین مواردی که در استفاده و توصیه یک جوراب واریس لازم است مورد توجه کامل قرار بگیرد، سایز مناسب و دقیق مصرف کننده است. جدول سایز گیری جوراب واریس سیگواریس بسیار دقیق و منحصر به فرد است و سایزهای متفاوت را به بهترین نحو پوشش می دهد. در میان سایزهای جوراب سیگواریس، علاوه بر سایزهای معمول، سایزهای پلاس نیز وجود دارد. سایزهای پلاس برای آن دسته از مصرف کنندگانی مناسب است که اغلب مچ پای لاغرتر و ران چاقتر دارند.

شما می توانید با مراجعه به داروخانه نزدیک محل زندگی خود و یا نماینده ما در شهرهای دیگر جوراب واریس سیگواریس را تهیه کنید.

شرکت میزان بهداشت، همواره با پشتیبانی کمپانی سیگواریس، آماده ارائه مشاوره در مورد توصیه جوراب واریس و نحوه استفاده از آن به مصرف کنندگان محترم می باشد.

محصولات سیگواریس

خستگی پاها، ورم در ناحیه مچ در کنار تغییر رنگ پوست می توانند علائم نارسایی های وریدی مزمن باشند. حدود ۱۵ % جمعیت دنیا به اختلالات مزمن وریدی دچارند که از لحاظ بالینی میتواند تبعات ناخوشایندی داشته باشد. پوشیدن جوراب طبی مرکز انواع درمان های اختلالات وریدی است.
فشار درمانی اساس درمان نارساییهای وریدی و اختلالات دستگاه لنفاوی محسوب میشود. همچنین در جلوگیری از ایجاد لخته داخل وریدی نقش دارد. محصولات درمانی سیگواریس نسخه شده برای شما توسط پزشک متخصصتان که سایز آن نیز توسط کارشناس تعیین شده باشد، با کاهش علائم نارساییهای وریدی و افزایش سرعت حرکت جریان خون، موجب بهبودی علائم بیماری شما می شود.

جهت خرید و سفارش آنلاین محصولات سیگواریس اینجا کلیک کنید

اپلیکیشن سیگواریس برای تمام سیستم عامل ها

بدن مجازی انسان با پمپاژ قلب و جریان خون در سرخرگ ها و سیاهرگ ها
فضایی آناتومیک از رگ های مهم Phlebology
کلیپ های تصویری در مورد چگونگی گسترش بیماری های وریدی و نقش موثر جوراب های واریس پزشکی SIGVARIS
مقالات و توضیحات علمی در مورد بیماری های وریدی

     سیگواریس ویندوز       سیگواریس اپل      سیگواریس اندروید

جهت کسب اطلاعات دقیق و آگاهی از جزئیات محصولات سیگواریس به صورت آفلاین می توانید کاتالوگ جامع سیگواریس را دانلود و مطالعه نمایید

سیگواریس اختلالات وریدی

اختلالات وریدی چیست؟

این شرکت با انجام تحقیقات دقیق و مطالعه همه‌جانبه در پی تهیه و خرید تجهیزات و لوازم منحصر به فرد پزشکی، آزمایشگاهی و بهداشتی از معتبرترین کارخانجات اروپایی و ایرانی برای پاسخگویی به نیاز مردم و بیماران می‌باشد. بدین‌وسیله ما با کسب تجربه ای گران‌بها و طولانی در طی سال‌های متمادی همکاری با تعدادی از بهترین و شناخته شده ترین کمپانی‌های بین‌المللی درزمینه واردات و توزیع تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و محصولات آرایشی- بهداشتی قادر به ارائه بهترین خدمات و مشاوره به نیازمندان می باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

سیگواریس CEAP

دسته بندی CEAP

این دسته بندی برای تعیین مراحل مختلف اختلالات وریدی و ارائۀ گزارشات و شرح حال استاندارد بیمار به صورت متحد و یکسان در میان جوامع پزشکی توسط کمیته بین المللی انجمن جراحان عروق آمریکا در سال ۱۹۹۴ ابداع شده است. پس از آن در دیگر کشورها نیز این دسته بندی محبوبیت پیدا کرد و هم اکنون در اغلب کشورهای جهان برای دسته بندی مراحل بیماری از این روش استفاده می گردد. در این دسته بندی چهار آیتم مورد بررسی قرار می گیرند. برای آگاهی از این آیتم ها و علائم بالینی آن ها روی لینک زیر کلیک نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

سیگواریس دانشنامه

دانشنامه سیگواریس…

 بارها از طریق علمی ثابت شده است که استفاده از جوراب طبی در پیشگیری و درمان نارساییهای وریدی مؤثر بوده و هیچگونه عوارض جانبی برای استفاده کنندگان ایجاد نکرده است. کمپانی سیگواریس آماده است تا در پژوهشها و مطالعات در زمینه اختلالات عروقی لنفاوی شرکت کرده و هزینه کند. در نتیجه، باعث افزایش دانش عمومی در زمینه فشار درمانی خواهیم شد. مدارک و شواهدی که پایه علمی دارند به ما در بهینه سازی محصولاتمان کمک میکنند در نتیجه احساس رضایت بیمار بیشتر میشود. بدین وسیله دانش خود را با شما به اشتراک میگذاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

محصولات سیگواریس پیشنهاد شده توسط متخصص ترین و مجرب ترین پزشکان سراسر دنیا

جورابهای درمانی در انواع مدلهای مختلف وجود دارند. بطور کلی، بهترین نوع جوراب واریس، جورابی است که بتواند حداقل فشار ۳۰ میلیمتر جیوه را بروی وریدها اعمال نماید. این میزان فشار باعث کاهش قطر ورید شده و مانع ماندن خون در ورید و در نتیجه اتساع ورید میگردد. جورابها را میتوان بسته به اینکه مشکل زیر زانو است یا بالای زانو، بصورت زیر زانو و یا بالای زانو تجویز کرد. برندهای مختلفی از جوراب واریس وجود دارند که من برند سیگواریس، جابز و مدی را توصیه میکنم که همگی فشار استاندارد را بروی وریدها اعمال میکنند.

دکتر تیف سیراگیوسا, جراح عروق در مرکز تخصصی رگ و عروق ایالت تنسی آمریکا

مهمترین فاکتور در توصیه یک جوراب واریس، سایز آن است. همچنین جوراب واریس باید بتواند فشار مورد نیاز اختلالات وریدی را تامین نماید. برای بیشتر نارسایی های وریدی فشار ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر جیوه کافی است اما در مورد نارساییهای مزمن و پیشرفته و همچنین لنف ادمها، لازم است فشار ۳۰ تا ۴۰ میلیمتر جیوه تجویز شود. مناسبترین جوراب های واریس به نظر من سیگواریس، جابز و مدی میباشند.

دکتر توماس رایت, متخصص عروق و مدیر مرکز عروق و لیزر سنت لوئیس میسوری

جورابهای واریس لازم است که فشار کاهشی داشته باشند. به این معنی که فشار اعمال شده در ناحیه مچ پا باید در بیشترین میزان بوده و هر چه به سمت ران بالا میاید، از میزان فشار وارده به پا کاسته شود. بعوان مثال اگر فشار جورابی ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر جیوه است، یعنی ۳۰ میلیمتر به مچ پا وارد میشود و ۲۰ میلیمتر در انتهایی ترین قسمت جوراب. حداقل فشار ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر جیوه برای جوراب تعیین شده است. لازم است جوراب واریس استاندارد را از مراکز پزشکی معتبر تهیه کرد. من از تنوع و کیفیت جوراب های سیگواریس، جابز و مدی بسیار راضی هستم.

دکتر مایکل باردویل, متخصص عروق در مرکز عروق و زیبایی هوستون تکزاس