آستین طبی سیگواریس Traditional

آستین طبی سیگواریس در درمان و فروکش کردن ورم حاصله از بیماریهای عروقی و ولنفاوی دست، مورد استفاده قرار میگیرند. این آستینها در کلاس فشار ۲ موجود هستند.

ترکیب مواد بکاررفته در بافت آستین طبی :

۷۰% پلی آمید
۳۰% الاستودین (استخراج شده از کائوچوی طبیعی)

جنسیت زنانه -مردانه
رنگ (Skin)
سایز XSmall – Small – Medium – Large – XLarge
کلاس فشار CCl 2  – کلاس فشار ۲ – سری ۵۰۳
CCl 3  – کلاس فشار ۳ – سری ۵۰۴

از این آستین در درمان لنف ادم بوجود آمده بدنبال جراحی و رادیوتراپی بعد از سرطان سینه مؤثر بوده همچنین میتوان از آن به همراه بانداژ در درمان زخمها و سوختگیها استفاده کرد.
• در صورت وجود التهاب و عفونت و هم چچنین افزایش و ویا عدم کاهش میزان ادم، نباید از آنها استفاده کرد و ولازم است حتما با پزشک متخصص تماس حاصل گردد.

اختلالات وریدی چیست؟

این شرکت با انجام تحقیقات دقیق و مطالعه همه‌جانبه در پی تهیه و خرید تجهیزات و لوازم منحصر به فرد پزشکی، آزمایشگاهی و بهداشتی از معتبرترین کارخانجات اروپایی و ایرانی برای پاسخگویی به نیاز مردم و بیماران می‌باشد. بدین‌وسیله ما با کسب تجربه ای گران‌بها و طولانی در طی سال‌های متمادی همکاری با تعدادی از بهترین و شناخته شده ترین کمپانی‌های بین‌المللی درزمینه واردات و توزیع تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و محصولات آرایشی- بهداشتی قادر به ارائه بهترین خدمات و مشاوره به نیازمندان می باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسته بندی CEAP

این دسته بندی برای تعیین مراحل مختلف اختلالات وریدی و ارائۀ گزارشات و شرح حال استاندارد بیمار به صورت متحد و یکسان در میان جوامع پزشکی توسط کمیته بین المللی انجمن جراحان عروق آمریکا در سال ۱۹۹۴ ابداع شده است. پس از آن در دیگر کشورها نیز این دسته بندی محبوبیت پیدا کرد و هم اکنون در اغلب کشورهای جهان برای دسته بندی مراحل بیماری از این روش استفاده می گردد. در این دسته بندی چهار آیتم مورد بررسی قرار می گیرند. برای آگاهی از این آیتم ها و علائم بالینی آن ها روی لینک زیر کلیک نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دانشنامه سیگواریس…

 بارها از طریق علمی ثابت شده است که استفاده از جوراب طبی در پیشگیری و درمان نارساییهای وریدی مؤثر بوده و هیچگونه عوارض جانبی برای استفاده کنندگان ایجاد نکرده است. کمپانی سیگواریس آماده است تا در پژوهشها و مطالعات در زمینه اختلالات عروقی لنفاوی شرکت کرده و هزینه کند. در نتیجه، باعث افزایش دانش عمومی در زمینه فشار درمانی خواهیم شد. مدارک و شواهدی که پایه علمی دارند به ما در بهینه سازی محصولاتمان کمک میکنند در نتیجه احساس رضایت بیمار بیشتر میشود. بدین وسیله دانش خود را با شما به اشتراک میگذاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

اپلیکیشن سیگواریس برای تمام سیستم عامل ها

بدن مجازی انسان با پمپاژ قلب و جریان خون در سرخرگ ها و سیاهرگ ها
فضایی آناتومیک از رگ های مهم Phlebology
کلیپ های تصویری در مورد چگونگی گسترش بیماری های وریدی و نقش موثر جوراب های واریس پزشکی SIGVARIS
مقالات و توضیحات علمی در مورد بیماری های وریدی

                  

جهت کسب اطلاعات دقیق و آگاهی از جزئیات محصولات سیگواریس به صورت آفلاین می توانید کاتالوگ جامع سیگواریس را دانلود و مطالعه نمایید